38.haftadayım 30lu haflardan beri geceleri uyumakta zorlanıyorum. Başlarda gece uyurken karnımın altına yastık koyunca rahat ediyordum biraz daha. İlerleyen zaman da yastıksız yatmaya başladım ama bu sefer de mide yanmalarım başladı. Hiç yatamamaya başladım. Son bir kaç gündür o da geçti inşallah sizlerin ki de en kısa sürede geçer