Nur1989 bolca sıvı ve yavaş yavaş hareket düşürür canım merak etme,streste şekerini çıkarır,sakin ol güzelce bebeğinle konuş yarın tekrar dikkat edersin normale döner hemen,bende insülin kullanıyorum merak etme normale düşer,istersen 2-3 saat sonra gene bir ölç..