Ozge47 Doğuma Saatler Kaldı Sabah Doğuma Girecem Sezeryan Doğuma Annişler Dualarınıza İhtiyacım Var Bol Bol Dua Edin Bana Doğumdan Sonra Geçen Süreci Sizinle Paylaşmak İçin Heyecanlanıyorum 🥹😍
Melissayda @Ozge47 ya sağlıkla kavuşun canım her şey güzel geçsin inşallah 🙏bugun benimde doğum günüm minik bebişede hayırlı uzun ömürler diliyorum 🩷 sende bana ettt bende 12 haziranda gireceğim sezaryene🙏☺️
Pnrrrrr Bende öyle 09:30 doğumum uyuyamıyorum Allah yar ve yardımcımız olsun. Sağlıkla kolaylıkla gelsin bebeklerimiz 🤍🫶🏼
Busearsl Benimde bugun saat 08:00 de doğumum olacak, sağlıkla kucaklarımız, neşeyle evlerimiz dolsun❤️