Normaldir diye düşünüyorum. Çünkü ilk haftalar benimde varolan tüm belirtilerim bir anda kaybolmuştu birdenbire. Doktoruma sorduğumda normal mi böyle olması diye.. Şanslısın belirtilerinin olmaması daha iyi demişti. Ama içinin rahat etmesi için bi doktorla konuşsan görüşsen daha iyi olur🌸🫶🏻