Slm kızlar benim 5 gün oldu adet gecikmesi bugün test yaptım negatif. Regl biter bitmez gün aşırı ilişki oldu ve yumrutlama günu baya koyu kipkirmiziydi ovulasyon 3gun üst üste değerlendirildi neden test negatif oldu ki. Beta baktirsam sabah daha erken midir ???