Ckaya60 ne kadar olduğu aldığın maaşa göre değişiyor, toplu mu yoksa aydan aya mı alacağın ise işyerinin onayına bağlı. Benim işyerim doğumdan önceki olanı onayladı bi kere o yattı. Sonrasını rapor bitince onaylayın dedim diğeri rapor bittiğinde 3 aylık olarak yattı. Eğer her ay onaylarsa aylık yatar, rapor bitiminde onaylarsa toplu yatar. Ama illa iş yerinin onaylaması gerekiyor sadece rapor alıp işlenmesi yada edevlette gözükmesi yetmiyor.