pozitif bi doğum hikayesi olmasada sizlerle paylaşmak istiyorum. öncelikle benim hamilelikte birlikte safra kesemde taşlar oluşmuştu ve ara ara taş sancıladım tutuyodu bundan bir kaç gün önce yine taş sancısı tuttu ama bu seferki sancı geçmek bilmiyodu hastaneye gidip serum takılıo geliyıdum pek bi faydası olmuyodu aslında ama neyse en son acile gidişimde bebeğimide göreyim dedim kadın doğum acile gittim ve sancılarımın olduğunu ve açılmamın 4 cm olduğunu söylediler şok oldum resmen . halbuki ben doğum sancısı hiç hissetmiodm bi anda yatışım falan yapıldı neye uğradıgımı şaşırmıştım gece saat 2 buçuktu sonrasnda odaya geçip kıyafetlerimi değiştim eşimle birlikte egzersiz yapıyoduk bu arada bnm stresten mi bilmiyorum taş sancım baya azaldı doğum sancısınıda yine hiç hissetmiyodm yaklasık bi saat sonra falndı galiba ebe gelip suyumu patlattı asıl sıkıntular ondan sonra başladı allahım okadar şiddetli sancılarki resmen sezaryene alın diye yalvarıyorum gerçekten sancılara katlanamayıp ölücem kesin diyodum.neyse bi şekilde saatleri devirdik sabah saat 7 gibi doğum haneye alındım birde orda mahvoldm ıkınıyorum ama yeterli olmuyodu sanırım en son ebeler karnıma baskı yaparak destek okudular ama o an tarif edemiceğim kadar acı vericiydi. burdan okuduğum kadarıyls hep sancılsrım daha zor bebeğin çıkma anının kolay olduğunu söylüyolardı ama doğumun her anı aşırı zor. ayrıca doğumdan sonra da öyle yeniden doğmuş gibi falanda olmadım deli gibi titreme ve bel ve karın ağrısı yaşadım ebelerin bastırmalarından ötürü bugün 2 gün oluyor doğum yapalı hala o agrılar devam ediyor 😕 Rabbim bu süreçteki herkese yardım etsin kadın olmak ciddi anlamda zor