merhaba arkadaşlar 21haftalık gebeyim 2 aya yakın protestan kullanıyorum bugün fitil koyarken farkettim vajinamın içi şişmiş fitili zor yerleştirdim benim gibi bu durumu yaşayan var mı fitilden mi kaynaklı acaba yarın doktoruma soracağım ama endişelendim şimdiden