minigimleseruven Çok haklısınız. Sadece doğum değil her hastalık için öyle oldu. Parası olana güzel hizmet olmayana da eziyet gibi bu sistem. Ne denir ne söylenir bilemiyorum.
Babamda beyin tümörü olmuştu, kemoterapi radyoterapi alacaktı. Radyoterapi özel klinikte verildi sorun olmadı. Kemoterapi içinse de şehir merkezindeki devlet hastanesine gidiyorduk. Evimize 1.5-2 saat uzaklıktaydı. Kan tahlili yapıp ona göre ilacını veriyorlardı. Doktora kanı yakın yerde baktırıp size iletsek, değerleri iyi değil derseniz onca yolu boşa gelmese, babamız çok hasta dayanamıyor demiştik. Tedavi alsa zaten gelecek, gelin ne olacak ondan diye terslemişti hala unutmam. O yaşına kadar şuram ağrıyor diye asla şikayet etmeyen babam gözümün önünde güçsüz düşüyordu, yoluna bile düzgün yürüyemiyordu bazen. Aklıma geldikçe hala kötü oluyorum. İnsan gibi davranmak çok mu zordu sanki.