Kızlar merhaba gerçekten yardımınıza ve düşüncelerinize çok ihtiyacım var öncelikle bunu söylemek istiyorum.
Bebişim 8 bucuk aylık 6. Aya kadar biberon mama vs vermedim birkaç gün dışında. O verdiğim günlerde de meme reddi yaptıgını gördüğüm için biberonu tamamen bırakmıştım 1 aylıkken.
6.Ay ile dışarıda kolaylık olması için biberona alıştırdım.
Çünkü benim bebeğim memeye hiç düşkün değil uyandıgında ya da uyurken emen bir bebekti sadece. O yüzden dışarıda biberon benim için kolaylık olur diye düşündüm. Bir de kilo alımı çok yavaştı doktor mama destekleyebilirsin artık dedi kaşık biberonla çok zorlandım mecbur da kaldım biberona.
İlk başlarda hem biberon hem beni emiyordu ama 1 aydır gündüzleri tamamen bıraktı 15 gündür geceleri de emmiyor asla istemiyor.
Aç bıraktım emsin diye birkaç dakika emdi uykusu arasında sonra aglayarak reddetti yine. Ara ara deniyorum ama hep kafasını çeviriyor.
Bu süreçte sütüm azalmasın diye hep sağım yapıyorum sağdıgım sütle besliyorum.
Benimle aynı durumu yaşayam var mı? Ya da bi yol gösterecek olan fikri olan? İnanılmaz üzülüyorum çok isterdim 2 yasına kadar emmesini. Sizce şu saatten sonra geri emmeye başlaması mümkün mü?