themomy_ normal canım 10. Haftaya girdim 6. Haftadan beri bende de bel kuyruk sokumu ağrısı var kaşık ağrısı hafifledi ama iki gündür tekrarladı iğne batması gibi anlık oluyor dinlenince geçiyor bol bol dinlen kanama olmadığı sürece doktorum normal dedi 🌸