Suzunn imcakir nereden duydunuz ? Raporu sonlandırma yaptınız mı 170 e sorsaydınız direkt çok saçma, benim raporum 37 e kadar ama ay sonunda sonlandırmak için tekrar doktora gideceğim böyle bir bilgi duymadım kimseden inşallah öyle değildir