Bbaysalerdogan Reglime 7 gün var sadece ben silik çizgi görmüyorum değil miiii https://hizliresim.com/aw0j0dq
Bir1kelebek Bbaysalerdogan bende gördümm belirgin baya markası ney inşaAllah vardır hayırlı uğurlu sağlıklı olsun 💓
Bbaysalerdogan Bir1kelebek Siyahbeyaz_ Prodictor yaptım, aslında sabah yapacaktım ama dayanamadım gece yaptım daha 1 hafta var diye varsa da görünmez diye düşünmüştüm. Yarın sabah da artimed yaparım. Bu kez olsun lütfenn :)
Ipek0z Bbaysalerdogan evet ben de görüyoruum 🤍 hayırlı olsun ama yine de sakin oluyoruz ve hemen kan testi yaptırıyoruz 🪷
Bbaysalerdogan Ipek0z teşekkür ederim 🥲 yarın işe gitmem gerektiği için salı doktoruma gideceğim daha önce dış gebelik ve düşük geçirdiğim için bir dahaki sefere kan sulandırıcı kullanabiliriz demişti onun için tabiki ihmal etmeyeceğim 😊
Siyahbeyaz_ Bbaysalerdogan ay inşallah kuzum gönlündeki olsun umarim. Ama çizgn çok canlı renkte olmaması imkansız🙈beni unutma merakta kalırım☺️