Yarın doğumum var kızlar, içim çok garip hislerle kaplı. Sabahtan beri sürekli ağlıyorum karnımdan çıkacak diye, bu bağı çok sevmiştim ben. Evet yanımda olacak olması, kokusunu alabilecek olmam çok çok güzel ama ben kendimi durduramıyorum 🥹 Siz neler hissettiniz son saatlerinizde 🥹