Kızlar 30 mayısta 28.70 ile gebeliğimi öğrendim yarın randevum var daha kese vs gözükeceğini düşünmüyorum sizce doktor alttan muayene etmek isterse izin vermeli miyim siz erken öğrenince baktırdınız mı annem çok korkuttu daha küçük baktırılmaz felan bişey olur dedi kan vercem zaten ama vajinal ultrasonla bakması zararlı mı 28 betayla