Gebelikte son trimestera girmemle beraber korkularım endişelerim arttı. Yalnız anlaşılmaz çaresiz hissediyorum. Eşim sinirli olduğumu gebeliğin bende sinir stres yaptığını söylüyor ( stresimin temeli kendisidir) ben de bu durumu farkındayım. Gülerken bile içim ağlıyor sanki. Bir yerlerde bi dram müzikali içimde oynuyomuşta ben aman neyse biter nasılsa diyip günü bitirmeye çalışıyormuşum gibi hissediyorum. Buna benzer şeyler yaşayan ve nasıl başa çıktığını anlatmak isteyen birileri olur mu? 🥺🙏♥️