İlk başlarda bacak arasını göstermeyen bebeğim bir kaç gün önce gösterdi doktor kordonda geliyor araya ama açtı bacak arasını kız bebek dedi net konustu. Ancak sonrasında dün gittiğim doktor erkek dedi hatta bu da cinsel organı dedi ve fotografı elime verdi. Ben pek anlamam ama anlayan varsa ultrason görüntüsünü atayım bir bakabilir mi? Önce kız sonra da kesin erkek denilmesi kafamı karıştırdı. 2 hafta sonra detaylı ultrason randevum var onda kesin belli olur diye düşünüyorum ama merakta etmedim değil açıkcası neye inansam bilemedim🤣 sağlıkla gelsinde inşallah bebişim☺️ 
