Belemirrr Kızlar ne gibi belirtileriniz var benim belim çok ağrıyor birde yarın erken gebelik testi yapsam çıkar mı sizce ??
Bsraakgll0 Belemirrr benim bat6 3 gündğr yapıyorum sabah bugüne kadar negatifti bugün yokla var arası çok silik bir çüzgi görünüyor hayırlısı artıkk
Bsraakgll0 Belemirrr evet maalesef allah evlat isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın tez vakitte hayırlı vakitte kavuştursun hepmizi😓❤️
Papatyam--01 Bat 4 azıcık yoruldum mu bel ağrım fena ve bu durum bir haftadır var ara ara kasıklarda batma oluyor onun dışında çok iştahım açıldı kan veiririm bayram öncesi
Ebru567- Bat 6 şimdi sente mor kukutu test yaptım silik ama belli ama guvenemiyorum işte aylarca pozitif veren markalar oldu bende
Hilal6161 Belemirrr bence çıkabilir benimde bata 5 gün var üsttekini dün alttakini bugün yaptım geçen ay kimyasal oldu yine öyle olabilir diye sevinemiyorum 
Happymeltem Hilal6161 erken çıkmış valla inşallah dönmez de kucağına alırsın bende düşükten sonra kimyasal yaşadım geçen ay , dün yerleşme gibi hafif açık kahve akıntım oldu bat 9 ama aynı senin gibi emin olamıyorum ne olur gider
Hilal6161 Happymeltem inşallah canım sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun. Ben testle takip etmeyi düşünüyorum
Belemirrr Kızlar sizce var mı ??  
Happymeltem Hilal6161 ben de test yaptım aynı senin gibi çıktı yarın sabah bı kan vereyim sağlık ocağına diyorum sen bekleyecek misin araya bayram girecek bir de
Hilal6161 Happymeltem valla pek bilmiyorum ya belki kan verip takip ederin 2 günde 1 sağlıklı artıyo mu diye bakabilirim eşime falan söylemedim çünkü geçen ayda kimyasal olunca emin olmadan söylemek istemiyorum