busra05_ benim kızımda da oldu gözyaşı kanalı tıkalı olduğu için bu şekilde oluyormuş doktorların ilk önerisi masaj yaparak ilk zamanlarda orayı açmak daha sonrasında cerrahi müdahale gerekebiliyor bizde çok çektik ama 2 yaş sonrası geçti her sabah gözü kapalı uyanırdı ve bu bebeklerde sıklıkla olan birşey çok fazla dışarıdan müdahale etmemenizi öneririm çay vs gibi daha zarar verici olabilir masaj tekniklerini öğrenip uygulamanızı öneririm