Momyyssss Belirti ararsanız vücudunuzu çok dinlersiniz ve aslında normalde de olan ama farketmediğiniz her şeyi gebelik belirtisi zannedersiniz.
Adet gecikmesi olduğunda henüz kese bile oluşmamış oluyor, beta hcg yeni yeni artmaya başlıyor yani adet öncesi dönemde bir belirti görmeniz çok olası değil aslında.Akışına bırakın, adetiniz gecikmeden test yapmayın en önemlisi de olacak mı olmayacak mı diye strese girmeyin.Olumlu sonuçlanır umarım 💓