LaLuna sağlıkla büyüt annesi inşallah tez zamanda iyileşir yaraların. ama Allah doktorunu ıslah etsin yani kısacık saatte 4 cm açılmaya gitmişsin sezeryan yapmış kızma diye kordon kısaydı mi diyor yani keşke biraz geç gitseydin de sezeryana alamadan suratına dogursaydin yani belki bana kızabilirsin ama çok kızıyorum böyle doktorlara.