Hanımlar merhaba. 58 kilo ile hamile olduğumu öğrendim, 82 kilo civarında da doğuma gittim. 35 gün önce doğum yaptım çok şükür. Eve geldiğimde 77 kiloydum. Şimdi 75 oldum ama beklediğim kadar hızlı gitmiyor kilolar. Kardeşimin 1 ay sonra düğünü var en azından 68 e filan inmek istiyorum. Neler uygulayabilirim sizce. Aslında çoğu şeyi de yapıyorum spor hariç. Ekmeği azalttım tatlıya da dikkat etmeye çalışacağım 2 3 litre su içiyoruum ama 75de kaldım. Düğün olmasa asla acele etmem ama