İyi geceler hanımlar hamilelikte karpa tünel sendromu olan ve bu ağrıları hafifleten yada tamamen geçiren var mı benim 19 haftalıkken başladı ve şuan 30 haftalığız iki elimde birden ve iyice beni zorlamaya başladı kadın doğumcum ortopediye yönlendirdi ama ben kortizonlu iğne olmak istemediğim için gitmedim başka şekilde şifa bulan var mı aranızda acaba