Bulutlarda
Ayy inanamıyorum ben de yay burcuyum tam bir yay burcuyum hem de.. eşim de kova…
Enerjisel anlamda farklı olsak da yani ben çok hareketliyim, zıpırım o böyle ağır abi, itidalli vs. bu durumun daha iyi olduğunu anladım çünkü benim acelecilikle kaçırdığım çok şeyi onun sayesinde yavaşlayarak yakalayabiliyorum.
Bunun dışında entelektüel ve hayat görüşü olarak acayip aynıyız. Ben özgürlükçüyüm ve o da öyle; insani haklara, topluma bakışımız, durumları irdeleyişimiz, tabusuz yaşam anlayışımız o kadar aynı ki bazen inanamıyorum.
Ama zor karakter mi zor karakter cidden, kovaları ön görmek bir yay burcu için bile imkansız :D