Nioli acile gidin riske atmayın bu haftalarda gebelik zehirlenmesi çıkabiliyor 29. Haftamda çıktı ani ödem tansiyon yüksekliği idrarda protein kaçağı tansiyon ilacı kullanmaya başladım tansiyonumu evde kontrol ediyordum hep 14/7 14/8 13/7 13/8 lerde geliyordu ilaç kullanmama rağmen tansiyonunuz yüksekse sakın baskılamaya çalışmayın ve hemen bir hastaneye gidin. Yatış bile yapışacak olursa yatın keşke doktorlarda beni yatırsaydı en azından takip altında olurdu bebeğimi kaybetmezdim 31+3. Haftada bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendik. 😭tansiyon çok illet birşey