Yazma Kızlar ben şeker yüklemesi yaptirmiyorum kendi tercihim ama açlık tokluk yaptiracam o nasıl oluyordu ac karnına mi gidecem doktora acaba
banu_8 Yazma evet aç karnına gidiyorsun kanını alıyorlar daha sonra kahvaltı yap ve 1 saat sonra gel diyorlar ve tekrar kanına bakıyorlar