yeni_anne2 hemen anlatayım hiç problem değil zaten doluyum yeterince sinirimi atamadım 😂 biz yurt dışındayız ve eşimin ailesi Türkiye’de , benim 40ım çıktı bi hafta sonra bebeği görmeleri için geldik, 15 gün oluyor, tabi görümcem bizden önce geldi güya yeğenini ziyarete ama 2,5 yaşında bir kızı var. Geldiğimizin ertesi günü başladı bu surat yapmaya, fısır fısır konuşuyor annesiyle ben gelince susuyorlar 2 değil 3 değil. Dün de benim hakkımda konuşurken duydum, kahve yaptım sonra kızım uyandı yıkamadım bulaşıkları, neymiş efendim hiç yardım etmiyormuşum bir bardağı yıkayamamış mıyım ondan öncesinde de eşim zaten başka şeyler duymuş onu dövmeye kalktı ben zor tuttum. Kızı sürekli bebeğimi ısırmaya çalışıyor parmaklarını çekmeye çalışıyor falan ben dur yapma diyorum meğer hanımefendinin gözünde bu kötü davranmakmış 😂 şaka gibi, bebeğimi korumaya çalışıyorum 2,5 yaşındaki kızla 2 aylık bebeği bir tutuyor yani bende susmadım vallah saydım herşeyi