Gulcay Merhabalar, ikili test sonucum yüksek risk çıktı. Doktorlar fetal dna ve amniyosentez önerdi. Bu testleri yaptıranlar var mı?
Ozgeee22 Gulcay benim test sonucum da orta risk çıkmıştı doktorum fetal dna önerdi, Genoks firmasına yaptırdım 1 hafta sonuç temiz geldi çok şükür 🙏🏻 karar sizin tabi ama yaptırabilme durumunuz varsa fetal dna testini tavsiye ederim