Laydyg bugün benim içinde çok üzücü ve stresli bir gündü eşim kaza gecirdi ve ne yaşadığımı bir ben bir Allah bilir Rabbim bize bağışladı birkaç kırık ve ezilmeler var ama o arabadan sağ çıkması bi mucizeydi inşallah bebegimede birşey olmamıştır çok korkuyorum