Gizem993 bende 13 haftalık gebeyim ilk başlarda hiç dikkat etmedim ağır kaldırdım ittim çektim ama 3 hafta önce kadar kanamam oldu doktor progestan ilaç verdi onu kullanıyorum. İlk üç ay gerçekten çok çok önemli bırakın temizlik kalsın hiçbir şey sizden önemli değil bir süre keyfinize bakın ayaklarınızı uzatın bol bol su için dinlenin. Yukarı uzanmayın eğilip kalkmayın ağır asla ama kaldırmayın itme çekme yapmayın bunların hepsi rahim kaslarını hareket ettirir. Ağrılarınız hafif hafif ve biraz ağrıdıktan sonra geçiyorsa rahim büyüdüğü için fakat ağrılarınız çok şiddetliyse mutlaka doktora başvurun. Sağlıkla kucağınıza alın ❤️