Tulaysavas1995 momysss evet şuan öyle ama ilk artmed yaptım da yalancı pozitif verdi geçen ay çünkü adet oldum bi kaç gün sonra bunda da gene öyle mi diye düşündüm awox aldım 4 tane yaptım iki Çizgi çıktı 2 gün arayla
momysss TugceOrak yarın awox alırım canım ama sabah predectorde de silikti profilime bakar mısın bi görünüyormu diğer testim
TugceOrak momysss şimdi baktım, sanki 3 çizgi var testte. Hatalı olabilir diye düşünüyorum. Sen yarın bi kan ver bence
Ferda33 momysss maşallah var gibi bende adete 6 gün kala yaptım böyle çıktı kan tahlili yaptım 25 çıktı 🥰
momysss Ferda33 adet gecikince ancak kan veririm sanırım canım şimdilik testlerdeki koyulaşmaya bakıcam🙏🏻
Ferda33 momysss beklemeye gerek yok bence yaparsan çıkar önce kanda çıkıyor sonra idrara geçiyor benim de 2 haziran ama 27 mayısta çubukta böyle çıkınca kan verdim 25 çıktı bekleyip strese girmektense yap bence
Nurglll momysss erken gebelik testlerine inanmıyorum ben hamile olduğum halde hep tek çizgi gördüm testte değil kan vererek hamile olduğumu anladım sende öyle yap 5 gün kalmışsa her türlü kanda çıkar
Ebru567- momysss artimed bana çok yalancı pozitif çıkarttı ona güvenmiyorum şimdi sente aldım oda pozitif gözüküyor ama buda yalancıdır diye guvenemiyorum