Seymaaa05 Kanatahatice1 Ay bende o günü çok istedim hem doğum günüm hem arefe diye ama ben 37+6 oluyorum 38 e girmediğim için doktorum bayramdan sonraya bıraktı ☺️
2Princess1Mom Annelikyolundabiri 3. Trimester son 1 ay. 🥰 33+1 haftalığız. 🥰 Sezaryen olacağı için temmuz başı doğum inşallah. 😊
bebek_29 Annelikyolundabiri Evett oğluşum olacak ilk defa 3 tane kızım var🩷 4. Erkek oğluşum olacak inşallah 🩵 Allahım isteyen herkese nasip etsin🐣 sizin kaçıncı gebelik cinsiyetiniz belli mi?? 👶🏼
Annelikyolundabiri bebek_29 2. Gebelik. İkizlerim olacak dr cuma günü 1 kız 1 erkek dedi kesin olmamakla birlikte 🙃
deniz_45 bebek_29 benimde 3 kızım var şimdide oğlum olacak inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin 🥰
bebek_29 Annelikyolundabiri oyy maşallah🧿 sağlıcakla gelsinler isim düşündünüz mü? Bende çok istiyordum ikizlerimin olmasını ama ne yapalım nasip sorun değil benim karnımda içimden büyüyen bir prens var🐣
Annelikyolundabiri bebek_29 Allah bağışlasın 🙃 henüz kesin demedi diye hiç düşünmedim. Kendimi kaptırmıyorum bir sonraki kontrolde şok olmamak için 😄