AysuPolat Melike_mlke daha kırık pirinç kadar nokta kadar oluyor o haftada 17. 18 ci kadar haftaya hissetmen mümkün değil
DogaLina_ Melike_mlke cok normal. Regl gibi bir agri baskj olur hissedersenizde ama keseyi hissetmezsiniz
Nturkoglu Bnde 4-5 haftalardayım özellikle akşamları bi baskı hafif bi ağrı hissediyorum kasıklarıma yakın. Bu çok normal bir şey rahim bebek için kalınlaşıp kendini hazırlıyor korkulacak bir şey yok 🙂
Nturkoglu Melike_mlke bana sanki regliyi hatırlatır gibi hafif ama ben acıya dayanamadığım için hissediyorum. Arkadaşlarıma da sormuştum herkes hissetmeyebilir bunu.