Gzemmsvr ben 35 teyim ama bebek 37 haftalık büyüklüğünde önden gidiyor ve inanılmaz pelvik ağrısı belli sırt hepsi var uyutmuyor hastane çok yakın gidip geliyorum boş boşuna normal diyip yolluyorlar bugün nst ye girdim alttan muayene etti gönderdi şu gelmesi kanama bebek hareketleri azalması bu üç şey dışında önemsemiyorlar