Kızlar dün sol yan tarafımda böbreğimin olduğu yerde bi ağrı başladı batma şeklinde bugün göbek deliğimin sol altına çıktı. Yanma batma şeklinde oluyor. 8-12 hafta arası ağrılarım olmuştu doktor rahim büyüdüğü için kaslar kasılıyor demişti sonra geçti 18 de yine başladı normal mi endişelendim