mommyinthefuture canım ben istanbul da yaşıyorum benim sebepsiz gebelik oluşmuyordu 3 sene sonra hamileyim. Eşimin özel sağlık sigortası var bir çok özel hastaneye gitti en son Ümraniye eğitim araştırma-abdurrahman hocaya gitti çok memnun kaldı. Çok detaylı baktı. Sperm testi, özel bölgesine ultrason, elle muayene hepsini inceledi. O da arkadaşının tavsiyesiyle gitmişti o doktora gidebilirsiniz. Ve inançlı bir doktor eşimin sonuçları çıkınca karşısına alıp konuşmuş, kardeşim sonuçların çok güzel, nasibe inan bana güven demiş o doktordan sonra eşim başka doktora gitmedi