canbebekku21 Nurellaaaaaaa1212 kız olduğu kesinleştimi hayırlı olsun cnm sağlıcakla gelsin inşallah tanıdığım iki dünya var ikisi de çok güzel ve çok zeki bu arada seni etiketledim kendi bebeklerimin kesesine cevap verirsen sevinirim
Nurellaaaaaaa1212 canbebekku21 yok canım 12de gittim en son 16 haftalığız suan daha gitmedim bakıcam seninkilere de
Nurellaaaaaaa1212 YavruKurtveAnnesi olursa nasibimde işte ya. Hiç önemli değil mars koyarım erkekse de dkdöfpcğc