Adet olacakmısım gibi agrılarım vardı kabız oldum transferimin 4. Gunu sanırım dubalac surup kullanmıstım o derece 5. Gün emriyosu taze trensferdi dayanamayıp 5. Gunde test yapmıstım 59 la ogrenmiştim herkesin belirtileri farklı oluyor canım ben 1 defa leke gordum mesela transferin 3. Yada 4. Günüydü sanırım bidaha olmadı cok sukur ama lekelenmesi olup tutanıda okudum bolca dua et çok fazla vücüdunu dinleme yoksa kafayı yicak gibi oluyosun maşesef ben oleydim inşAllah güzel sonuclar alırsın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️