Merhaba. uzun ve kısa beklemek farketmeksizin tuvalette çok az idrar çıkıyor . Çokta su içiyorum. Nasıl tam boşaltabilirim?
-ayrıca her muayenede doktorum çok idrara sıkışık olduğumu söylüyor ama bende her seferinde yeni tuvalete gittiğimi söylüyorum