Yesim34m Arkadaşlar ben Esencan hastanesine gitmek istiyorum ama iki doktor arasında kaldım aranızda giden var mı hangisini önerirsiniz
filizkaplan Yesim34m 3 arkadaşım Bedia Zeynep Yıldırımda doğum yaptı eskiden medilifedaydı şimdi esencana geçmiş
Sidal Yesim34m melih beye gidiyorum memnunum tavsiye ederim iki arkadaşım gidiyor biri doğum yaptı memnun kaldı bende tavsiye üzerine gittim
Yesim34m Sidal benimde bir arkadaşım Ayhan bey de doğum yaptı bende ona gidicektim teşekkürler yine de
Yesim34m filizkaplan Bende o doktora gitmek istiyorum ya çok kararsız kaldım Ayhan beye de iyi diyorlar