kubraa80
kubraa80 Merhaba, benim de bugün 10+5 te aynı sizin gibi kanamam oldu durduk yerde. Daha dün muayeneye gitmiştik her şey yolunda çok iyi demişti doktor sabaha karşı pembe kanama sonrasında sabah 1-2 küçük pıhtı geldi ve karnım sızlıyordu çok korktum bugün öğlen doktora gittik çok şükür bebeğin etrafında hiçbir şekilde kanama alanı yok hiçbir sorun görünmüyor neden olduğunu anlayamadı doktor. Sırf için rahat etsin diye progestan 200 mg yazıyorum 1 hafta boyunca günde bir kere iç haftaya kontrole gel dedi 🙏🏻 şu an kanama yok çok şükür ama inşallah bir daha olmaz 6. haftamda da bu şekilde çok az kanamam olmuştu o yüzden yine tekrarlarsa diye için için korkuyorum ama telkin etmeye çalışıyorum kendimi olumsuz düşünmemek için 😞