Mrvshn61 ben 14+5 iken kanama yaşamıştım ve hastanede tedavi gördüm hatta. Devamında 1 ay süre ile az-çok miktarı değişecek şekilde daha açık renkte lekelenmelerim devam etti. O 1 aylık süreçte progestan kullandım, bazen de progestan iğne de oldum. Lekelenmem oluyordu ama ben prosgestanı alttan koyuyordum yine doktorum öyle söylemişti. Kanama ve lekelenmeler tamamen bittikten sonra 1 hafta daha progestan kullandım. Sonra doktor kontrolünde progestan kullanmayı bıraktım. Şimdi 39+2′yim