Kızlar merhaba, tekrarlayan 2 düşüğüm sebebiyle eşime Spermiogram testi yaptırdık. Sonuçlar bu şekilde. Durum nasıl gözüküyor sizce?
Makroskobik Özellikler:
• Renk – Görünüm: Normal
• Aglütinasyon: Var
• Viskozite: Normal
• Likefikasyon Süresi: 30 dakika
• pH: 7.2
• Hacim: 2 ml
Mikroskobik Özellikler:
• Lökosit: < 1 milyon/ml
• Eritrosit: Yok
• Konsantrasyon: 20 milyon/ml
• Toplam Sperm Sayısı: 40 milyon
• Total Motilite (Hareketli Sperm Oranı): %50
Hareketlilik Dağılımı:
• +4 (İleri hızlı hareketli): %15
• +3 (İleri ama yavaş/yalpalayan): %25
• +2 (Yerinde hareketli): %10
• +1 (Hareketsiz): %50
Morfoloji (Şekil):
• Normal Morfoloji: %3