
Arkadaşlar merhaba 22 Mayıs’ta adet oldum 28 Mayıs da bitti beklenen adet tarihim 19 haziran
Bugün dongun 11.gunundeyim sabahtan beri akıntım fazla (şeffaf uzayan akıntı)
Bende iki defa ovulasyon yaptım Altan son 2 bugünün sanırım pik
Ama bu kadar erken pik olması normal mi ya ilk defa bukadar erken yumurtluyorum yorum yaparmisiniz ne demek oluyor bu 🥹😌