Minnakminik 6+4’te 0.47 cmdi ama zaten şöyle ki bu haftalarda gelişim geriliği olmuyor dedi doktorum. Bi sorun varsa (ki bence yok geç döllenme geç yerleşme falan bi ton konu var sonuçta) sadece bir sonraki görüşmenizde doktorunuz satınızı değiştirir yolunuza o şekilde devam edersiniz. Keseyi bebeği ve kalp atışını gördüyse bi sorun yoktur diye düşünüyorum. Kaybınız için başınız sağolsun, umarım bu bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz 🩷