beyzayagiz sali gunu muanem var gtmeme gerek klmaz insallah gelir hani hazirliksiz yakalanmakta istemiyirum genelde leke ile basliyo diye biliyorum ilk gebeligim bnjm .bilmiyorum bakalim nasil olucak tesekkur ederim canim😍icime su serptin walla yine de hazirlikli olmakta fayda varr