Nilssuu Merhaba güzel anneler benim ilk doğumum olduğu için tecrübem yok dün doktora gittim nst girdim sancım yoktu bebek baş aşağıda yarın 36+0 haftalık olucam bugün kasıklarımda ağrı var acaba doğum belirtisi mi ?
Alya05 Nilssuu sanmıyorum kaşık ağrısı normal canm Doğum belirtisi nişan gelmesi koyu kahverengi akıntı Bide adet ağrısı gibi ama 10 dk sonrası şiddetli gelmedi 10 dk bir sancı gelse sonra 8 dk bir sonra öyle düşse doğumdur
h_h_momss Nilssuu sizinle haftamız aynıymış bende bugün ara ara adet agrısı gibi karın ağrısı gibi şeyler hissettim
Zeynep_Sedat Nilssuu benimde 36+5 . Üç dört gündür belimde uyuşma sancı var. Bugün göbeğim aşağıya indi gbı. Sanki yok gbi temizlik yaptım 🤣 tabi benim üçüncü bebiş olack korkuyorum ama gelir mi bilmem
Nilssuu Alya05 evet biliyorum ama sanki yaklaştı mı diye düsündüm bebek 1 haftada önden gidiyor dedi doktor
Nilssuu Zeynep_Sedat doğum şekilleriniz nasıldı kız bebek benimki kız kasıktan gelir sancı falan diyolar ne kadar doğruysa
Zeynep_Sedat Nilssuu 2 oğlum var bu kız nasip olursa. İlkinde sadece suyum geldi ağrım sızım vs hiç, bişeyim yoktu 39+3 de geldi İkinci de gece belimden başladı ağrı 10 dk bir girip artıyordu 40+2 de geldi