Sybabyss eğer kreşle ilgili sorun yoksa, orda incitmeler, yasaklar falan işte yoksa sadece adaptasyon sürecidir.çünki kreş yeni mühit yeni insanlar, yeni uyaranlar. Okul gibi düşünün yoruluyor.kreş somrası alışana kadar uyutun geldiğinde.bide kreş ortamında onu izleyin mutlu mu kreşteyken oyunlara adapte oluyormu.benim oğlum da ilk başlarda evde hırçındı.1. Haftadan sonra gitmek istemiyordu benden ayrılmak istemiyprdu.ama ordayken videolarını izliyodum mutluydu,çıkınca soruyodum eğlendim diypdu. Kaç ay kreş sonrası uyuttum gelirken istemese de mecbur uyuttum yorgunluktan hırçın oluyodu.artık tamamen alıştı hırçınlık, yorgunluk yok