ikibebekbiranne_ Kızlar aralık 2020 doğumlu oğlum var. Bu sene Eylülde devlet anaokulu alır mı? Eylül ayında tam 56 aylık oluyor. Bilen varsa beni de aydınlatırsa çok sevinirim 💋💖
supermom__ ikibebekbiranne_ e devletten bakabilirsiniz yası turuyorsa otomatik olarak zaten en yakın okulda kaydı açılıyor
Mry2020 ikibebekbiranne_ İstanbul’da 5yaş itibariyle alıyorlarmış. Ama biz şehrimizde 3 yaş sınıfı açan bir anaokuluna vermiştik çok şükür araştırın yani
Merve_kucuk ikibebekbiranne_ mayıs 2020 doğumlu kızım 4 yaş olarak gitti bu sene (Eylül 2024) Seneye de göndermeyi düşünüyorum 5 yaş olarak (Eylül 2025 oda)
hyena ikibebekbiranne_ oturduğunuz yerdeki anaokullarına sorun kaç yaş alıyor bizim burda 3 yaşında alıyorlarmış bende 2020 Kasım bu sene vereceğim
ddefnos ikibebekbiranne_ oturduğunuz bölgeye bir bakın e devleti beklemeyin temmuz ayında açılıyor çoğu anaokulu kayıtları adrese göre aliyorlar kişi sayısı dolmadan yakalamaniz lazım ama erken aylarda alan devlet anaokullari var
Denizlina09 ikibebekbiranne_ benim kızımda kasım 2020 doğumlu yakında bir okulla görüştük eylülde başlayacak anasınıfına. seneye de ilkokul tutar zaten dedi. Temmuz ortası kayıt için görüşeceğiz inşallah.
ikibebekbiranne_ Denizlina09 aaa süper ben de dediğiniz gibi temmuz ortasında görüşmeye başlayayım teşekkür ederim 🌸
Parinas ikibebekbiranne_ okuldan okula değişiyor. 2021 Ağustos doğumlu kızım var. Eylül’de 4 yaş dolmuş olacak yazdırcam. Her okulda almıyor ama 5 yaştan sonra mutlaka alır her okul çünkü 5 yaş ilkokul çağı oluyor
ikibebekbiranne_ Parinas seneye ilkokul için erkek olmaz mı ya🥲 seneye ilkokula vermek zorunlu değildir inşallah 2020 doğumlular için
Parinas ikibebekbiranne_ 72 ay sonrası veriliyor. Öncesi de isteğe bağlı. Ben oğlumu 71 aylık verdim sorun yaşamadı ama daha küçük olsa yaşardı bence. Ama sizin dolmamış olur sonraki seneye kayar doğumu sene sonu olduğu için. Yani 2 sene daha anasınıfına gider
DuruDefne_mommy Parinas ben Sakarya da oturuyorum bizim burda 72 ayını dolduranlar zorunlu olarak 1.sinifa kayıt oluyor
DuruDefne_mommy ikibebekbiranne_ 2019 Eylül doğumlu kızım bu sene anasınifına gitti. Eylül de 1.sınıfa başlayacak