Efnan_Meva Bugün 37+4 haftaligiz, Yarın sabah kontrol ve ameliyat öncesi tahliller verilecek. Bugün çok az kahverengi akinti geldi. Kasılmalar devam ediyor ama sancı çok nadir. Doktorum sancin yoksa sorun değil dedi. Sizler ne durumdasınız?
akkrn Efnan_Meva 37+0 bebek iri oldugu icin suniyle baslatilabilir boyle giderse dedi ve kanala inmemis zaten daha nasil olcak bilmiyorum :( sanci filan da yok hic nst normal cikiyor
Efnan_Meva akkrn Bize yatış yapıldı. Bugün öğleden sonra sezaryen planlandı. Dün kahverengi akinti geldi. Nst sanci çıktı ki sancim vardı bele ve kasıga vuran.
Busratgl 37+5 iki gün önce nst sancı çıktı ama doğum baslamamis doktor dinlen dedi bekliyorum inşallah bayramı atlatırız